Livets Rejse Hjem (Danish)

Place your Blogs Here

Re: Livets Rejse Hjem (Danish)

Postby Anna » 12 Jun 2012, 22:20

Anna

Postby Anna » 18 Jun 2012, 21:16

At Føle Sig ’Beskidt’ i Selskab med Andre: DAG 3
http://livetsrejsehjem.wordpress.com/20 ... med-andre/

Hvordan Skammen over Et Par Sko blev til Et Helt Livs Selvhad: DAG 4
http://livetsrejsehjem.wordpress.com/20 ... had-dag-4/
Anna

Postby Anna » 19 Jun 2012, 22:40

Barndommens Selv-Fordømmelse og Skam: DAG 5
http://livetsrejsehjem.wordpress.com/20 ... kam-dag-5/
Anna

Postby Anna » 01 Aug 2012, 21:40

Anna

Postby Anna » 07 Aug 2012, 11:15

Vrede og Bebrejdelse: DAG 7
http://livetsrejsehjem.wordpress.com/20 ... lse-dag-7/

DAG 8: Vrede er ikke Berettiget – Her er Hvorfor
http://livetsrejsehjem.wordpress.com/20 ... r-hvorfor/
Anna

Postby Anna » 11 Aug 2012, 12:31

Anna

Postby Anna » 16 Aug 2012, 16:33

Projektioner og Ansvar overfor sig Selv: DAG 11
http://livetsrejsehjem.wordpress.com/20 ... -sig-selv/

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv at tro at alt jeg oplever indeni mig selv er en andens skabelse og at jeg er fuldstændig fri for ansvar

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv at forsyne min oplevelse af og overbevisning om at det er en anden der er ansvarlig for det jeg oplever i mig selv igennem det at deltage i tanker som indre bagtaleri omkring en anden, hvor jeg konstant og hele tiden oplever at den anden gør noget forkert og dermed er skaberen af det jeg oplever indeni mig

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv at deltage i bebrejdende tanker om en anden selvom jeg udemærket godt ved at alle bebrejdende tanker faktisk er mig selv som projekterer mit eget lort over på en anden og i det at jeg ikke stopper berettiger jeg overfor mig selv at jeg ikke har noget ansvar overhovedet ofr mig selv og dermed fratager jeg også mig selv muligheden for at ændre mig men jeg bare venter på at den anden ændrer sig så at min oplevelse af mig selv kan ændre sig

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv med vilje at bebrejde en anden i ord når jeg taler med dem og både direkte og indirekte bebrejde dem og ville have dem til at tage ansvar for min oplevelse af mig selv

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv at bebrejde mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv at applicere selv-tilgivelse på mit forhold og stadig ikke er stoppet med at bebrejde min partner

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv at være spydig overfor mig selv og andre og livet generelt ved at applicere selv-tilgivelse efter selv-tilgivelse uden rent faktisk at ændre mig selv og dermed at have appliceret selv-tilgivelse for at leve op til det jeg tror andre vil have fra mig sådan at jeg kan bibeholde min status i gruppen og i livet uden rent faktisk at skulle ændre mig selv

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv at tro at jeg kan applicere vilkårlig selv-tilgivelse og så vil forandre mig uden rent faktisk at skulle gøre en indsats til at forandre mig selv og så når jeg ikke forandrer mig blive skuffet og vred på mig selv – i stedet for at være ærlig overfor mig selv og erkende at jeg faktisk ikke har tilgivet mig selv eller diregeret mig selv til at ændre mig og så simpelthen korrigere mig selv med det samme så at jeg rent faktisk kan ændre mig

Jeg tilgiver mig selv for at jeg har tilladt og accepteret mig selv at opleve en form for tilfredsstillelse når jeg applicerer selv-tilgivelse velvidende at jeg ikke kommer til at forandre mig og dermed oplever at jeg snyder og bedrager andre når den eneste jeg i virkeligheden snyder og bedrager er mig selv i trods og spydighed

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv at bilde mig selv ind at jeg ændrer mig bare ved at applicere selv-tilgivelse selvom jeg udmærket godt ved at det er løgn og i det tilgiver jeg mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv bevidst at lyve overfor mig selv så at jeg kan undgå at forandre mig selv

Jeg tilgiver mig selv for at jeg har tilladt og accepteret mig selv at berettige overfor mig selv at jeg ikke forandrer mig som om at det er noget der bare ikke sker og at jeg er uskyldig i det, mens virkeligheden er at for at jeg skal forandre mig, må jeg forandre mig selv i mit daglige liv

Jeg tilgiver mig selv for at jeg har tilladt og accepteret mig selv ikke at diregere mig selv til at blive i mit åndedræt og holde mig selv til stede Her i den fysiske virkelighed og i stedet at have tilladt og accepteret mig selv at give mig hen til sindets virkelighed indeni mit hoved som ingenting har at gøre med virkeligheden og dermed at give mig selv hen til en illusion som jeg gør til min virkelighed ved konstant og hele tiden at deltage i den

I min næste blog vil jeg skrive selv forpligtelse på den selv-tilgivelse jeg har skrevet i de sidste par blogs
Anna

Postby Anna » 20 Aug 2012, 17:47

Jeg er Ansvarlig for Mig: DAG 12
http://livetsrejsehjem.wordpress.com/20 ... ig-dag-12/

Jeg ser, indser og erkender at jeg har skabt en frygt for at blive forladt af min partner og derigennem har opfundet og skabt en overlevelsesmekanisme hvor jeg sørger for at være den første der går og forlader min partner, så at jeg kan kontrollere situationen selv igennem hvilket jeg saboterer mig selv med vilje før end at en anden kan sabotere min oplevelse af mig selv

Jeg ser, indser og erkender at jeg har ladet mig styre af min frygt for at blive forladt og miste min partner og derigennem har saboteret mig selv for at undgå at skulle føle det jeg frygter at føle når/hvis min partner forlader mig

Jeg ser, indser og erkender at jeg med vilje har saboteret mit forhold så jeg kan smutte ud af bagdøren og forlade min partner igennem at finde fejl i min partner i mit hoved

Jeg ser, indser og erkender at jeg har troet at jeg opnåede kontrol over mig selv og over mit liv ved at foregribe begivenhedernes gang ved selv at gøre det som jeg frygter at anden vil gøre imod mig

Jeg forpligter mig til at så snart jeg ser at jeg deltager i tanker projekteret mod min partner at kigge på hvad det er jeg har gang i og om jeg er ved at sabotere mig selv igennem deltagelse i tanker og indre bagtaleri

Jeg forpligter mig til at stoppe med at deltage i tanker projekteret overfor min partner

Jeg ser, indser og erkender at jeg har deltaget med min partner fra et udgangspunkt der ikke var klart hvor jeg ville manipulere ham og hvor jeg udtrykte mine følelser i stedet for at diregere mig selv effektivt igennem mine ord og dermed fokusere på løsninger i stedet for problemer

Jeg ser, indser og erkender at jeg har ”talked the talk” men ikke ”walked the walk” i forhold til at se hvad der er bedst for alle, men uden rent faktisk at leve det selv og dermed at jeg ikke kan sidde og ”repræsentere” det der er bedst for alle overfor min partner når/hvis jeg ikke engang selv lever det

Derfor ser, indser og erkender jeg at mit fokus må være at skabe mig selv på en måde der er bedst for alle og ikke fokusere på at min partner ikke lever det der er bedst for alle – da jeg igennem dette simpelthen bare abdicerer mit eget ansvar overfor mig selv og flytter fokus fra mig selv over på en anden i en form for selv-manipulation

Når jeg ser at jeg i min indre bagtalen har hele mit fokus på hvad der er galt med min partner og hvad min partner gør forkert – stopper jeg. Jeg bringer fokus tilbage til mig selv og diregerer mig selv til at kigge på hvad det er jeg har abdiceret i mig selv og diregerer mig selv til at tage ansvar for mig selv

Jeg ser, indser og erkender at jeg har fuldstændigt overgivet mig selv til indre bagtaleri hvor jeg sidder som en passiv passagerer inde i mit hoved og har absolut ingen selv-dirigeret vilje eller handlekraft i en accept af mit indre bagtaleri som mig selv – og fordi jeg accepterer det som mig selv accepterer jeg også at det er virkeligt og reelt og at jeg skal beskytte mit indre bagtaleri

Jeg forpligter mig til at stoppe all deltagelse i indre bagtaleri fordi jeg ser, indser og erkender at absolut intet godt kommer ud af at deltage i indre bagtaleri og at jeg opmuntrer mit indre bagtaleri ved at legitimere det for mig selv selvom at jeg udemærket godt ved at det er løgn

Jeg ser, indser og erkender at jeg har placeret min tillid kun til de tanker der kommer op i mit hoved og dermed har tilladt og accepteret mig selv at eksistere som en marionet dukke vedhæftet strenge uden nogen form for selv-styring fordi jeg ikke har tilladt og accepteret mig selv at ændre min tillid til at stole på mig selv hér i og som det fysiske

Jeg forpligter mig til at ændre min tillid, fra at stole kun på det der kommer op i mit sind som tanker og følelser, til at stole på mig selv her, i og som det fysiske

Jeg ser, indser og erkender at jeg har fokuseret på at der var noget galt i mit forhold og med min partner specifikt for at aflede opmærksomheden fra mig selv

Jeg ser, indser og erkender at jeg med vilje har saboteret mig selv igennem det at fokusere på min partner og mit forhold hver gang der er noget i mig selv som jeg ikke er tilfreds med

Jeg ser, indser og erkender at hver gang jeg pludselig begynder at tænke på hvad min partner gør forkert og hvad der er galt med mit forhold, er det fordi der er et punkt i mig selv jeg ikke har korrigeret eller taget ansvar for og at det er derfor jeg skyder ansvaret og opmærksomheden over på min partner og på vores forhold

Jeg forpligter mig til, så snart jeg ser at jeg deltager i bagtaleri inden i mit hoved projekteret mod min partner og vores forhold og jeg føler og oplever at der er noget galt med mit forhold og med min partner – at med det samme stoppe og vende punket tilbage til mig selv og kigge på hvad det er i mig selv som jeg har nægtet at kigge ærligt på indeni mig selv

Jeg ser,indser og erkender at jeg har forsvaret og beskyttet mig selv som sindet, som følelser og tanker fordi det er alt hvad jeg nogensinde har accepteret mig selv som og fordi sindet er designet på en sådan måde at det beskyttet sig selv for enhver pris

Jeg forpligter mig til at udfordre og stoppe min tillid til mig selv som sindet, idet at jeg ser, indser og erkender at sindets grund-instilling som det program det er, er at overleve for en hver pris selvom det betyder at vi slår livet ihjel
Anna

Next

Return to 7 Years Journey to Life